Skip to main content

Vacature

Administrateur/­Financial Controller

Heb je uitgebreide ervaring op het gebied van financiële en administratieve processen?


Bij Overwater Rentmeesterskantoor zijn we op zoek naar een gedreven en nauwkeurige Administrateur/Financial Controller die ons team komt versterken.

Als toonaangevend rentmeesterskantoor zetten wij ons in voor het beheer en behoud van onroerend goed in Nederland. Met onze jarenlange ervaring en expertise bieden wij onze cliënten een breed scala aan diensten, van strategisch advies tot dagelijks beheer.

Daarnaast hebben we een uitgebreide bemiddelingspraktijk. Taxeren, het adviseren over ruimtelijke ordening en beleggen, grond- en pachtzaken, landgoedontwikkeling, bedrijfsovername, stikstofproblematiek en herontwikkelingen geven kleur en variatie aan ons rentmeesterswerk.

Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team dat werkt in een eigentijdse en uitdagende omgeving? Lees dan snel verder!


Hoe ziet de functie eruit?

Als Administrateur/Financial Controller bij Overwater Rentmeesterskantoor ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan financiële taken en zorg je samen met jouw collega’s ervoor dat dat de beheeradministratie tiptop in orde is.

Jouw takenpakket omvat onder andere:

  • Het voeren van de dagelijkse financiële administratie samen met ons hoofd financiën.
  • Het opstellen van financiële rapportages en jaarrekeningen.
  • Het tijdig factureren en beheren van onze debiteuren en die van onze opdrachtgevers.
  • Het invoeren en op orde houden van de administratie rondom de gronden en gebouwen die we in beheer hebben.
  • Het ondersteunen van de rentmeesters bij het uitvoeren van hun beheertaken.
  • Het analyseren van financiële gegevens en het adviseren van het management.
  • Het door ontwikkelen van onze financiële en administratieve processen, gericht op het verder automatiseren van deze processen. 

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en afwisselende functie binnen een hecht en professioneel team.
  • Een inspirerende werkomgeving in de wereld van onroerend goed en belangrijke thema’s in het landelijk gebied.
  • Ruime mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
  • Een bij de functie passend salaris en een compleet pakket van secundaire arbeidsvoorwaarden met uitstekende opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.
  • Een gezellige en collegiale sfeer waarin je uitgedaagd wordt om mee te denken, te sparren met collega’s, ideeën aan te dragen, ervaring en kennis te delen.
  • Een eigentijdse werkplek in Strijen in een sfeervol monumentaal pand. Met goede parkeergelegenheid en bereikbaarheid.

     

    Wat vragen we?

    • Een afgeronde financiële of bedrijfseconomische opleiding op hbo- of wo-niveau.
    • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie.
    • Uitstekende kennis van financiële- en administratiesystemen.
    • Een analytische en nauwkeurige werkhouding.
    • Beschikbaarheid voor 32 uur per week, minimaal 24 uur is bespreekbaar.
    • Goede communicatieve vaardigheden en een proactieve instelling.
    • Affiniteit met onroerend goed of het landelijk gebied is een pre.

         

        Interesse?

        Ben jij de administratieve topper die wij zoeken en wil jij bijdragen aan het succes van Overwater Rentmeesterskantoor?

        Stuur dan je motivatiebrief en cv naar lgraper@ovtr.nl en wie weet verwelkomen wij jou binnenkort in ons team!

         

        Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

        Kerkstraat 54
        3291 AM Strijen

        078-6749494
        info@ovtr.nl

        Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur.